2013. dec. 26.

6. fejezet

~ Másnap reggel Hannah szemszöge ~

Mikor felébredtem láttam nem vagyok egyedül. A mellettem levő fiú még nagyban alszik ezért halkan kikeltem az ágyból. Felvettem a szétdobált ruháinkat abból a sajátjaimat fel is vettem és lementem a konyhába reggelizni. Elővettem egy tányért, tejet és müzlit. Oda mentem a pulthoz és nyugodtan megettem. Telefonom pittyegésére lettem figyelmes mi szerint üzenetem jött.
 '' Hamar leléptél  a buliból. Nem tetszett? Na mindegy is. Ma nem hiszem, hogy haza megyek ahogy Liam se és Louis se. És ahogy láttam Niall is becsajozott szóval megyünk mikor megyünk. A házat nem leégetni :D . Puszi Zayn. ''
Unatkoztam. Inkább felmentem Harryhez nézni ahogy alszik persze fájdalom csillapítót is vittem magammal. Most biztos azon gondolkodtok nekem miért nem fáj a fejem hisz másnapos vagyok. Nos az igazság az tegnap tényleg ittam, de nem sokat ahhoz, hogy megártson. Igen este kicsit megjátszottam magam. Azt nem tudom miért de lehet csak Harryvel akartam lenni. Leültem az ágy mellé és néztem ahogy alszik.

~ Harry szemszöge ~

Már egy ideje fent vagyok de úgy döntöttem nem kelek fel inkább nézem a mellettem ülő lányt. Egy pillanatra nem nézett rám oda hajoltam hozzá és ajkaimat az övére tapasztottam.
- Nem szeretem ha néznek miközben alszom. - mosolyogtam rá.
- Nem baj. Tessék hoztam fájdalom csillapítót. - nyújtotta át.
- Nem kérek köszi.
- Akkor tegnap csak megjátszottad magad?
- Mint ha te nem ugyan azt csináltad volna. - fojtottam vissza a nevetést.
- Akkor mind a ketten józanok voltunk és nem csak a pia beszélt belőlünk. - csókolt meg.
- Biztos, hogy ezt akarod? - néztem rá.
- Persze. Miért te nem akarod? - ült vissza.
- Jobban mint te. - kacsintottam. Egy nagy csókcsatába kezdtünk és míg nem fogyott el a levegőnk abba se hagytuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése