2013. dec. 14.

3. fejezet

Miután befejeztük a vacsorát Harry lent maradt nekem segíteni mosogatni, 

Perrie és Zayn

addig felment az emeletre.


- Figyelj sajnálom ami pár órája történt.


- Semmi baj nem a te hibád. - indultam fel fele.


- Hova mész?


- Felveszem a futó ruhám.


- Oh értem. - gyorsan átöltöztem és elindultam egy közeli erdőbe. Nem nagyon


volt 

kedvem futni inkább csak sétáltam. Már egy ideje csak mentem, mentem és


mentem 

elérkeztem egy öreg torony szerűséghez.


Miközben közelebb mentem az épülethez úgy éreztem valaki figyel. Nem

érdekelt így

bementem. A falra volt valami írva elég nehezen tudtam elolvasni, mert


nagyon elvolt

kenődve ''vámpír'' ezt a szót tudtam csak kiolvasni. Körbe néztem még egy


kicsit és utána

elmentem. Elő vettem a telefonom, hogy megnézzem hány óra ehelyett a nem


fogadott

hívások számát láttam. Zayn 10, Harry 15, Perrie 5. Úgy tettem, mintha nem is


láttam 

volna őket és elindultam haza. Mikor beléptem a házba meghallottam a kedvenc darabomat .

Körbe néztem és megláttam a zongora mögött Harryt. Mivel háttal volt nekem

megfordult a

fejembe, hogy megijesszem, de olyan gyönyörűen játszotta a darabot, hogy


inkább leültem

mellé.


- Te merre voltál? - hagyta abba a zongorázást és felém fordúlt.


- Erre arra. Kicsit elidőztem egy öreg toronynál.

- Milyen öreg torony?
- Ami nem messze van innen erdő annak a közepén
. - Figyelj rám oda soha többet nem szabad menned. SOHA TÖBBET!! -

szorította  

falhoz . Próbáltam ellökni magamtól kevés sikerrel.

- Harry ez fáj! - szóltam rá. A szemébe lehetett látni a dühöt és még valamit. -

Mióta vörös a szemed úgy tudtam, hogy zöld vagy tévednék? - a mondat 

hallatán fogta magát és 

felrohant a szobájába.

Megmasszíroztam a sajgó vállamat közbe bementem a konyhába inni egy pohár vizet.

Felmentem az emeletre és Harry szobája felé vettem az irányt

.
- Bejöhetek? - kérdeztem, de nem jött válasz. - Harry kérlek engedj be. - erre se 

jött válasz 2 percig még ott álltam aztán bementem a szobámba. Gyorsan

lezuhanyoztam és befeküdtem a jó puha ágyba nem sok kellett, hogy elaludjak.



- Figyelj Harry nekem nagyon tetszel és szeretném tudni te, hogy érzel 


irántam? - néztem bele szép zöld szemeibe
- Hannah köztünk soha nem lehet semmi, mert te egy undorító dög vagy akivel 

az ég világon egy fiú se állna le. - kezdett el nevetni. Ez nekem túl sok volt 

fogtam magam berohantam a fürdő szobába elő vettem a szekrényből egy

pengét és elkezdtem egy csíkot húzni a kezemre elég mélyre sikerült, de nem

elég mélyre így mind a kettő combomba is bele mélyeztettem és,hogy biztos

halál legyen a másik kezembe is belevágtam a kő már csurom vér volt és

éreztem, hogy kezdem elveszíteni az eszméletemet

- Hannah kis húgom mit tettél magaddal? - hallottam meg Zayn hangját de

már késő volt minden elsötétült se kép se hang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése