2013. dec. 8.

2. fejezet

Mikor megérkeztünk a ház üres volt.
- A fiúk?
- Mindenki haza utazott a családjához majd csak holnap jönnek vissza.
- Oksi. Perrie átjön ma este?
- Igen. Gyorsan eszünk valamit és megyek érte.
- Nekem jobb ötletem van. Menny érte most és vacsizzunk hármasban addig összedobok valamit.
- Megtennéd?
- Persze.
- Köszönöm. Majd jövünk.
- Okés, nem kell sietni. - mosolyogtam. Neki álltam spagettit főzni és muffint sütni.
- Hali megjöttem. - kiabált valaki az ajtótól.
- Gyorsan megjártad.
-Mit jártam meg gyorsan?
- Harry, azt hittem Zayn jött vissza ilyen hamar.
- Hmm mi ez a fini illat?
- Spagetti és muffin.
- Ha már neki álltál főzni kapok egy ölelést? - vettem fel egy marék lisztet, oda mentem hozzá, átöleltem és a nyakába szórtam az egyik felét a másikat a hajába. Nagy nevetésbe törtem ki. - Ezt visszakapod! - mondta és elkezdett kergetni. Az egész házat vagy tízszer körbefutottuk mikor oda értem a terasz ajtajához kinyitottam és kifutottam rajta. Eléggé hideg volt mit is várok hisz december van. Már egy ideje kint fagyoskodok és Harry sehol gondoltam visszamegyek a lakásba.
- Most meg vagy. - fogott meg hátulról. Olyan furcsa érzésem támadt hirtelen minden emlék Jakeről visszatért. Újra és újra átéltem azt a bizonyos napot. A havazás térített vissza a való világba. - Londonba leesett az első hó.
Harry felé fordultam, hogy a szemébe tudjak nézni. Gyönyörű zöld szemei ragyogtak, a hajában meg apró hópelyhek voltak. Közeledni kezdtek az ajkaink míg nem egymásba torkolottak.
- Ennek nem kellett volna megtörténnie. - mondtam és berohantam a lakásba. Épp jókor mert hallottam, hogy most állt be Zayn a garázsba. Még jó, hogy a spagetti készen lett ez az egész kergetőzés elött. Gyorsan elpakoltam a muffin hozzávalókat a tésztáját kiöntöttem és feltakarítottam, szettem elő tányérokat is és leültem pihenni. Ilyen gyorsan még életemben nem takarítottam. A pihenésemet Pezz zavarta meg.
- Szia Hannah!
- Szia Perrie! Hogy vagy?
- Köszi jól és te?
- Voltam már jobban is, de most erről nem szeretnék beszélni.
- Rendben. Húú ezt te csináltad?
- Igen, mondtam Zaynnek, hogy mennyen el érted addig főzök valamit és ez lett belőle. Ja és nem 3-an vagyunk hanem 4-en.
- Miért? - kérdezte Zayn.
- Miután te elmentél nem sokkal utánad jött meg ő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése