2013. dec. 25.

5. fejezet

- Nem lehetne halkabban nevetni? - jött oda hozzánk kómás fejjel Zayn. - Hannah, hol voltál tegnap este egy csomószor hívtunk.
- A közeli erdőben voltam futni. - Zayn ahogy kimondtam az erdő szót Harryre nézett. Egy ideig nézték egymást, mint ha olvasnának egymás gondolataiban.
- Hali! Megjöttünk. - üvöltötték el magukat a srácok mikor beléptek az ajtón.
- Sziasztok. - mondtam mi közbe kimentem. Mindegyikőjüket megöleltem és visszamentünk a nappaliba.
- Nem akartok elmenni ma egy buliba? - tette fel a kérdést Liam. Mindenki bólintott miszerint mehetünk.


~ Harry szemszöge ~


- Na milyen? - kérdezte Hannah. Egyszerűen csodálatosan nézett ki. A gyönyörű barna haját hagyta kiengedve, az ezüstös ruhában meg csodálatos. Nem mint ha melegítő cuccban nem lenne az de ez csak bónusz.
- Harry? Hallasz? - ezek a szavak rántottak vissza a valóságba.
- Ja igen. Nagyon szép lettél. - Mindenki kész lett, így elindultunk a buli helyszínére Liam mutatta az utat merre menyünk. Hamar oda értünk hisz párutcányira volt annak az illetőnek a háza ahol a party volt. Bementünk. Pár órát ott voltam táncikáltam, ittam azt mikor meguntam szóltam a többieknek, hogy haza megyek.
- Harry várj! - hallottam meg mögülem egy női hangot. Megfordultam pont az az illető közeledett felém kire egész idő alatt godoltam. - Hova mész? - esett a karjaim közé.
- Nem gondolod, hogy kicsit sok volt?
- Mintha te nem ittál volna eleget. - ezzel nem ellenkeztem, mert tényleg sokat ittam. - Na elmondod hova mész?
- Haza. Nem volt valami nagy szám ez az egész így meguntam. De ha akarsz te is jöhetsz.
- Még szép. Nem hagynálak egyedül. - kacsintott rám.
- Oké. - Mikor haza értünk előszedtem a zsebemből a kulcsot, de mire kinyithattam volna Hannah ajkait az enyémekre tapasztotta és belökött az ajtón. A ruhákat letéptük egymásról és felmentünk az emeletre.


Mint látjátok új fejléce van a blognak amit köszönök Dorina Nagynak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése