2014. nov. 3.

második díjam :)



Köszönőm a díjat Taina O'Connor-nak 
Szabályok: 
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat.
2. Írj magadról 11 dolgot.
3.Válaszolj 11 kérdésre.
4.Írj 11 kérdést.
5.Küld tovább 11 embernek.


11. Dolog rólam. - mindig próbálok mást írni :)

1. Van egy nyúlam. 
2. Azért változtattam blogírói nevet, mert nem akartam hogy az osztály társaim megtudják, hogy én vagyok.
3. Voltam Londonban. 
4.Kék a szemem színe.
5. 170 valahány cm magas vagyok.
6.13 éves vagyok.
7.Még nem volt barátom.
8.Nem csókolóztam még. 
9. Van egy portugál srác aki szerint járunk :D 
10.Angliábanban vagy Írországbanszeretnék élni.
11. Felmondtam az írással. Már csak novellákat írok de azokat is magamnak. 

11.Válasz

1.Hány éves vagy? - 13.
2.Mit dolgoznál szívesen felnőtt korodban? - A világot szeretném körbe utazni ezáltal hajón szeretnék felsfelszolgáló lenni. 
3.Gondolkodtál már azon, hogy író legyél? - Szívesen megírnám az élettörténetem - vannak benne érdekes dolgok-, de nem szeretnék ezzel foglalkozni ha nagy leszek.
4.Volt már részed fiú-lány barátságban? -Nem nagyon vannak fiú barátabarátaim talán 1 de már vel is rég beszéltem :(- 
5.Van testvéred? -Egy nővérem
6.Voltál már One Direction koncerten? - Nem.
7.Mióta vagy Directioner? - A megalakulásuk óta. 
8.Mész külföldre a nyár folyamán? - Lehetséges.
9.Van valami olyan külső vagy belső tulajdonságod, ami eltér az átlagos emberekétől? - Nem tudok róla. 
10. Mi a kedvenc könyved? - Az útvesztő
11.Hol szoktál ruhákat vásárolni? - New-Yorker, C&A

11.Kérdés

1. Miért kezdtél el blogolni?
2.Hány blogot írtál eddig?
3.Kedvenc város?
4.Miért kezdtél el blogolni? 
5.Ha változtathatnál a külsődön, mit csinálnál?
6.Kedvenc szín?
7.Ha bármilyen állatod lehetne mi lenne az ?
8. Ki a példa képed? 
9. Nyár vagy tél?
10. A filmeken a jóknak szurkolsz, vagy a rosszaknak?
11.Van testvéred?

Küld el 11 embernek.
Igazából most szemét leszek, és e feladat alól kibújók!  Szeretném ezt mindenkinek elküldeni aki olvassa ezt a bejegyzést ♥
~DN~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése