2014. márc. 19.

12. fejezet

~ Harry szemszöge ~

Hannah már egy hete ide költözött hozzám. Jó újra karjaim közt tartani és érezni édes illatát, sok csókkal elhalmozni. Bármit megtennék érte, még azt is, hogy mindenki azt hiszi átálltam a sötét oldalra, de nem hagyhatom, hogy bármi baja essen életem szerelmének és a kisbabánknak. Mikor ma felkeltem csalódnom kellett, hogy nincs mellettem senki. De legalább eltudok menni megvenni a karácsonyi ajándékokat, ugyanis már nincs sok hátra egy két hét.
- Akkor a mai terv: elmenni bevásárolni, eldugni a csomagokat és elmenni Hannah elé a munkahelyére. - vázoltam fel magamnak a helyzetet. Pár napja felhívták, hogy megy a stúdióba egy felkapott srác akiről kéne fotókat csinálni. Az igazat megvallva nem nagyon örülök, hogy egész nap egy semmire kellő kis bunkóval legyen összezárva. Ki tudja mire képes. Amíg mérgelődtem meg is érkeztem a boltokhoz. Bementem megvettem az ajikat és autogramokat osztogattam, képekkel együtt. Gyorsan letudtam mindent és indultam vissza a kocsimhoz. Kifele menet egy ékszer bolt előtt haladtam el, de amint észbe kaptam hátráltam.
- Jó napot segíthetek uram? - kérdezte udvariasan az eladó hölgy.
- Jegygyűrűje van?
- Persze, a legjobb helyre jött Mr. Styles. - mosolyodott el és hátra ment egy kis helyiségbe ahonnan kihozott két dobozt. - Itt lennének a legszebb példányok amikkel szolgálhatok önnek és kedvesének.
- Nagyon szépek. De azt hiszem ez lesz a megfelelő. - mutattam a kis ékszerre.
- Rendben. Szeretné, hogy legyen bele írva valami?
- Nem köszönöm.
- Oké. Tessék itt is lenne.- nyújtotta át a kis dobozkát. Kifizettem és folytattam az utam a kocsi felé.

~ Hannah szemszöge ~

Elköszöntem Davidtől és kimentem az utcára. A túl oldalon megláttam a fekete kocsinak dőlő fiút. Kis lendülettel eltolta magát és kinyitotta az ajtót, de előtte szorosan magához ölelt és forró csókot lehelt ajkaimra, ezzel le is tudtuk a köszönést. Az út hátra levő része csendesen telt, bár Harry pimasz mosolya nem kerülte el a figyelmemet.
- Min vigyorogsz?
- Nem mosolyoghatok? - nézett felém csillogó szemeivel.
- Nem erről van szó, de ha nem akarod elmondani akkor ne tedd. - durciztam be. Harry csak felnevetett. Elhatároztam, hogy nem szólok hozzá egy darabig. A kocsi motorja leállt én meg kiszálltam és a ház irányába indultam.
- Hé meg se vársz? - hallottam meg kedvesem hangját a hátam mögül. Tartottam a fogadalmam. - Na ne csináld, most tényleg nem fogsz hozzám szólni? - eltalálta. Amint beléptem gyönyörű gyertyák mutatták az utat, hogy merre menyek. Követtem őket. Egészen be a konyhába vezettek a megterített asztalhoz és Louishoz aki pincérnek volt öltözve. Közbe Harry is bejött és hátulról átölelte a derekam.
- Tetszik? - suttogta a fülembe.
- Nagyon szép lett Louis. - mentem oda hozzá és megöleltem rég nem látott barátomat. Viszonozta a baráti gesztusom.
- Héé én is itt vagyok és amúgy is ez nem az ő érdeme hanem az enyém, Lou csak kisegített.
- Engem hagyatok ki ebből. - könyörgött.
- Csak nem féltékeny vagy Styles?
- Én? Neeeeem dehogy. Miből hiszed?
- Volt annyi időm már, hogy megismerjelek. - mentem oda hozzá és adtam az arcára egy puszit.
- Így sokkal jobb. De együnk éhen halok.

- Nagyon finom volt a vacsi és persze a zene meg a kiszolgálás is nagyon jó. - néztem a négy fiúra. Bólintottak. Harry elég komoly arc kifejezését pásztáztam és próbáltam megfejteni. - Minden rendben Harry?
- Ami azt illeti....- állt fel és felém lépkedett. - Csak akkor lesz minden rendben ha válaszolsz egy kérdésre. - letérdelt és hátsó zsebéből elő vett egy kis dobozkát, amit kinyitott így felfedte tartalmát. - Hannah Malik megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - szám elé kaptam a kezem és könnyeim nedvesítették be arcomat. Boldog voltam. Elmondhatatlanul boldog. Minden lány/nő életében arra vár, hogy élete szerelme feltegye neki ezt a fontos kérdést. Harry megtette. - Szóval? - észre sem vettem, hogy elkalandoztam.
- I-igen! - A srácok elkezdtek újongni a háttérben, a göndör fiú felhúzta az ujjamra a szép szívecskés gyűrűt.
- Csókot! Csókot! Csókot! - kiabáltak aztán megtettük amit kértek. - Ezt meg kell ünnepelnünk! A banda legfiatalabb tagja válik először férfivé.
- Louis ez neked szól, húzz bele. - nevettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése