2014. jan. 5.

8. fejezet

~ Hannah szemszöge ~

Egész gyorsan gyógyultam így hamar haza engedtek. Feltéve, hogy pihennem kell. De ez nem nagyon érdekel bár a fiúk mindig rám szólnak, hogy menjek fel pihenni.
- Légyszíves menj fel és pihenj le. - kérlelt Zayn mire csak megráztam a fejem.
- Zaynek igaza van. A takarítást meg befejezem én. - jött a konyhába Liam.
- Nem. Nincs semmi bajom akkor minek aludjak?
- Na jó fejezd be de aztán nem akarlak itt lent meglátni. - parancsolt rám Zayn.
- Oké, oké. - forgattam meg szemeimet. Egész gyorsan befejeztem a disznó ól kitakarítását és jó kislány módjára felmentem a szobámba. Bedőltem az ágyba. Niall jött be a szobába gondolom, hogy megnézze mit csinálok.
- Harry megérkezett már?
- Nem.
- Rendben. Figyelj ne szólj a többieknek de elmegyek egy kicsit sétálni.
- De miért nem pihensz? Bár ha bele gondolok nem éri meg veled ellenkezni szóval nem szólók. Jó sétát. - csukta be maga után az ajtót. Gyorsan felöltöztem és feltűnés nélkül kiosontam a házból. Nem tudom miért de az utam megint a közeli erdőhöz vezetett ahhoz a régi toronyhoz. Bementem és újra körülnéztem hátha találok valami újat. Most, hogy tudom vámpírok tényleg léteznek szívesen elolvasom az újság cikkeket amik a falra vannak felragasztva.

Mára ennyi tellett tőlem. Lehet, hogy mostanában nem lesznek olyan sűrűn a részek, mert most gőz erővel kell tanulnom, h felvegyenek a gimibe. És megszeretném köszönni annak a 6 feliratkozónak itt a blogon. Nélkülük talán nem is tartanék itt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése